Naše piva

STÁLÁ NABÍDKA

Výčepní piva a ležáky jsou vařeny na dva rmuty. Tento postup je charakteristický právě pro česká piva, která si tak ve světě získala věhlas a uznání. Vaření piva na dva rmuty striktně dodržujeme a výrobní proces nijak neurychlujeme. Kvašení probíhá v CK tancích a ležení probíhá v ležáckých tancích. Následně je pivo filtrováno, nebo rovnou stáčeno v nefiltorvané podobě do distribučních obalů.

Slovácká 10 /světlé výčepní pivo filtrované i nefiltrované/

Osvěžující pivo s nízkým obsahem alkoholu 3,9% a výbornou pitelností. Vařeno z plzeňského sladu a žateckých chmelů.

Slovácká 11 /světlý ležák filtrovaný i nefiltrovaný/

Pivo vyznačující se vyváženou chutí sladu a žateckých chmelů. Je vhodné pro každou příležitost!

Slovácká 12 /světlý prémiový ležák, filtrovaný i nefiltrovaný/

Prémiový ležák, který díky své plné chuti a vyváženosti uspokojí všechny vaše chuťové smysly.

13% RED ALE /svrchně kvašený nefiltrovaný speciál/

Tento speciál charakterizuje plná sladová chuť, lehká květinová vůně a vyšší hořkost. V pivu je použit slad RED X a americké chmely.

13% JANTAR /pivo silné, spodně kvašené, nefiltrované/

Pivo jantarové barvy chmelené žateckými chmely. Menší prokvašení a použití mnichovského sladu vám dopřeje plnou chuť a výbornou pitelnost.

 

 

 

Reklamační řád

Spokojenost zákazníků je naším cílem. Aby tomu tak bylo, je potřeba dodržovat zásady skladování a nakládání s pivem. Abychom mohli případnou reklamaci uznat, je potřeba dodržet tyto podmínky:

  –  Teplota skladování nesmí přesáhnout 12°C. Tuto teplotu může zaměstnanec změřit v rámci řešení reklamačního procesu.

  – V KEGu musí být minimálně 90% objemu piva.

  – U KEGu musí být originální víčko s jasně uvedeným datem minimální trvanlivosti. Reklamace musí být nahlášena do 48 hodin. Reklamace po datu minimální trvanlivosti nemůžeme z pochopitelných důvodů uznat.

Ohledně reklamace se obraťte na pana Lukáše Sékoru ( 721 863 477, sekora@slovackypivovar.cz ), se kterým se dohodnete na přesném postupu.