STÁLÁ NABÍDKA
Výčepní piva a ležáky jsou vařeny na dva rmuty. Tento postup je charakteristický právě pro česká piva, která si tak ve světě získala věhlas a uznání. Vaření piva na dva rmuty striktně dodržujeme a výrobní proces nijak neurychlujeme. Kvašení probíhá v CK tancích a ležení probíhá v ležáckých tancích. Následně je pivo filtrováno, nebo rovnou stáčeno v nefiltorvané podobě do distribučních obalů.
Slovácká 10 /světlé výčepní pivo filtrované i nefiltrované/
Osvěžující pivo s nízkým obsahem alkoholu 3,9% a výbornou pitelností. Vařeno z plzeňského sladu a žateckých chmelů.
Slovácká 11 /světlý ležák filtrovaný i nefiltrovaný/
Pivo vyznačující se vyváženou chutí sladu a žateckých chmelů. Je vhodné pro každou příležitost!
Slovácká 12 /světlý prémiový ležák, filtrovaný i nefiltrovaný/
Prémiový ležák, který díky své plné chuti a vyváženosti uspokojí všechny vaše chuťové smysly.
13% RED ALE /svrchně kvašený nefiltrovaný speciál/
Tento speciál charakterizuje plná sladová chuť, lehká květinová vůně a vyšší hořkost. V pivu je použit slad RED X a americké chmely.
13% JANTAR /pivo silné, spodně kvašené, nefiltrované/
Pivo jantarové barvy chmelené žateckými chmely. Menší prokvašení a použití mnichovského sladu vám dopřeje plnou chuť a výbornou pitelnost.
Reklamační řád
Spokojenost zákazníků je naším cílem. Aby tomu tak bylo, je potřeba dodržovat zásady skladování a nakládání s pivem. Abychom mohli případnou reklamaci uznat, je potřeba dodržet tyto podmínky:
– Teplota skladování nesmí přesáhnout 12°C. Tuto teplotu může zaměstnanec změřit v rámci řešení reklamačního procesu.
– V KEGu musí být minimálně 90% objemu piva.
– U KEGu musí být originální víčko s jasně uvedeným datem minimální trvanlivosti. Reklamace musí být nahlášena do 48 hodin. Reklamace po datu minimální trvanlivosti nemůžeme z pochopitelných důvodů uznat.
Ohledně reklamace se obraťte na pana Lukáše Sékoru ( 721 863 477, sekora@slovackypivovar.cz ), se kterým se dohodnete na přesném postupu.